Nem ezzel a szakasszal van a baj, hanem egy, a két majdani főalagutat összekötő átkötőalagúttal. Erre ugyanis a kivitelező elfelejtett építési engedélyt kérni, azt csak utólag nyújtotta be.
A Bamco ennek ellenére 17 méterrel már továbbfúrt.
A szükséges dokumentumot a Nemzeti Közlekedési Hatóság szeptemberben ugyan megadja, de ez az eredeti tervek szerinti építésre szóló jóváhagyás lesz. Ma postázza a legfeljebb egymillió forintnyi bírságot az NKH a beruházó DBR Metró projektigazgatóságnak, s ha az alvállalkozó nem állítja vissza az eredeti állapotot, akkor ezt akár naponta kiszabhatja a hivatal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.