Az idei évben azonban két újítás is színesíti a konferencia programját.
A BrandFestival és az r-time media experience olyan stratégiai együttműködésről döntött, amelyre eddig még nem volt példa. A televízióban egyre nagyobb teret nyerő új támogatási forma, a branded content mintájára a konferenciatámogatásban is egyedi, újszerű formát szeretnénk meghonosítani.
Ennek köszönhetően, az idei évben így két konferencia valósul meg egy platformon, az „Együtt. Működik!” koncepció keretében.
PrimeTime’08 néven, hiánypótló televíziós konferencia kerül megszervezésre az r-time szakmai támogatásával.
„Olyan televíziós konferencia megszervezésén dolgozunk, amely egyrészt illeszkedik a BrandFestival eddigi koncepciójához, és a szakma véleményformálóinak és szakértőinek színe-javát vonultatja fel, másrészt, amely dedikáltan televíziós témákat dolgoz fel őszintén, nyíltan, és csatorna függetlenül” - Mondta Vidus Gabriella, az r-time ügyvezető igazgatója.
Az idei év másik nagy újítása a szervezők részéről az „AranyDió” díj, amely az év leginnovatívabb stratégiai ötletét hivatott elismerni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.