Az üzemi eredmény 10 azázalékkal 208 millió euróra emelkedett az első hat hónapban.
A Reebok és TaylorMade-adidas Golf márkákat is felölelő Adidas csoport forgalma 4 százalékkal 5,14 milliárd euróra bővült.
A herzogenaurachi székhelyű vállalat 2005-ben vásárolta meg a Reebok márkát, amely azóta sem talál magára: az Adidas jelentése szerint a Reebok árbevétele 2 százalékkal csökkent az első félévben. A vállalat elnök-vezérigazgatója Herbert Hainer ugyanakkor a számokat ismertető sajtótákéjoztatón közölte, lefektették az alapokat Reebok növekedéséhez az év második felében.
Az Adidas csoport Észak-Amerikát kivéve mindenütt növekedést könyveltetett el, az észak-amerikai piacokon 19 százalékkal 1,16 milliárd euróra csökkent a forgalom, amit szintén a Reebok gyenge teljesítményének tulajdonít a cég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.