Ma ez még az összes mobil használónak mindössze a 0,3 százalékát jelenti, az iPhone jelentős mértékben befolyásolja a piacot. Különösen a mobil internetezés terjesztésében játszik szerepet.
A piackutató szerint tízből három európai mobil előfizető tervezi, hogy a következő évben iPhone-ra vált, főként a 18-34 éves korosztály mutat érdeklődést.
Az iPhone tipikus európai felhasználója a 35 évesnél fiatalabb, szingli férfi.
Az iPhone használók 63 százaléka internetezik a készülékével, ami ötször akkora, mint az átlagos mobil előfizetők körében mért arány.
Az iPhone használói közül nyolcszor annyian néznek telefon készülékükön videót, mint az átlagos mobilozók. E-mailt küld vagy fogad az iPhone-nal rendelkezők 55 százaléka, az átlagos mobiltelefon-előfizetők kilencszerese. Továbbá az iPhone használók 15 százaléka él a video játékok lehetőségével, kétszer annyi, mint a mobilozó átlag.
Az iPhone tulajdonosok a készüléket ma még mindenekelőtt szórakoztató eszköznek tartják. Az ilyen telefonnal rendelkezők közel háromnegyede használja a készülék MP3 lejátszóját, 64 százaléka a Wi-Fi funkciót és 54 százaléka fényképez a készülékével.
Az iPhone európai híveinek közel kétharmada magáncélokra használja készülékét, míg 23 százaléka üzleti, hivatali ügyeit intézi vele, de a számlát saját zsebből állja. Az iPhone iránti lelkesedést mérsékelheti ugyanakkor, hogy a nagy teljesítmény miatt csökken a készülékek akkumulátorának élettartama.
Magyarországon még kilenc napot kell várni a magyar menüvel rendelkező első példányok megjelenéséig. Az erre itthon jogot szerzett piacvezető szolgáltató T-Mobile augusztus 22-én kezdi a készülékek árusítását.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.