A cég közleménye szerint szeptember 8-án a Magyar Telekom bevezeti a T-Com, T-Online és T-Kábel márkákat felváltó T-Home márkát, amely az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes kommunikációs és szórakoztató szolgáltatások márkája lesz. Megújul a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka is, a T-Systems pedig továbbra is a kis- és nagyvállalat megoldások, infokommunikációs - telekommunikáció és informatikai - szolgáltatások márkája lesz.
A márkaváltás célja, hogy egyszerűbb, az ügyfelek számára egyértelmű azonosítást segítő struktúra jöjjön létre. A társaság az MTI érdeklődésére nem közölte, hogy mennyit költ a márkaváltásra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.