A 2007 január-júniusi időszakot a piacvezető magyarországi tévétársaság 15,246 milliárd forintos bevétellel és 2,966 milliárd forintos EBITA-val zárta. Az első félévben az RTL Klub főműsoridei közönségaránya 33 százalékos volt (8-49 évesek, az AGB Nielsen adatai), a TV2 mutatója 24,2, a Magyar telvízióé 8,1 százalék volt.
A legnagyobb európai tévétársaság, az RTL Group az első félévben az egy évvel korábbit 17 százalékkal meghaladó, 338 millió eurós adózott ereményt könyvelt el. Az árbevétel egy százalékkal, 2,86 milliárd euróra csökkent.
A 10 országban 44 tévécsatornát és 32 rádióállomást működtető, a Bertelsmann csoport részeként működő RTL legnagyobb piacai közül Németországban és Hollandiában az egy évvel korábbit meghaladó, Franciaországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban attól elmaradó bevételt ért el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.