Az árbevétel – többek között az immár a News Corp. forgalmát növelő Wall Street Journalnak és a megugró DVD-értékesítésnek köszönhetően – 17 százalékkal, 8,59 milliárd dollárra emelkedett.
Miközben a példányszámok és a hirdetési bevételek visszaesése a napilapok kiadóinak világszerte egyre súlyosabb gondokat okoz, a News Corp. napilap-divíziója az egy évvel korábbit 54 százalékkal meghaladó, 1,84 milliárd dolláros árbevétel mellett 29 százalékos profitnövekedést könyvelt el.
A filmes divízió adózott eredménye az egy évvel korábbi több, mint kétszeresére, 220 millió dollárra nőtt.
A Fox Interactive Media – amelyhez a világ vezető közösségi oldala, a MySpace is tartozik – az egy évvel korábbi 17 millió dolláros veszteség után 69 millió dolláros profitot termelt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.