Márciusban a Google visszautasított egy hirdetést, amelyet a The Christian Institute tett volna közzé. Ebben az időszakban a brit képviselőház az abortusz törvény módosítását fontolgatta, az abortusz-ellenes szervezet pedig fontosnak tartotta, hogy közzétegye a témával kapcsolatos véleményét. Erre azonban nem kapott lehetőséget a Google-tól, amely nem jelenítette meg a szervezet reklámját az "abortion" keresőszó beírásakor - írja a New York Times.
A Christian Institute ezután beperelte a Google-t. Tény, hogy a cég számtalan szempontot vesz figyelembe a keresőkérdésekhez kapcsolt reklámok elfogadásakor. Míg klinikák és orvosok feladhattak az abortuszt tartalmazó hirdetéseket, addig az abortusz ellen küzdő vallásos csoportok nem tehették meg ugyanezt.
Az eljárás hatására változott az eljárási rend. Ezután akár abortusz-ellenes szervezetek is hirdethetnek, feltéve, hogy racionálisan megalapozott, nem az érzelmekre ható vagy sokkoló tartalmakat tesznek közzé. A Christian Institute és a Google közötti megállapodás pontos részletei nem ismertek, de előbbi szervezet megelégedéssel nyugtázta a hírt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.