A Google és az NBC Universal új megállapodása azt jelzi, hogy mindkét cég igyekszik átlépni eddigi korlátait. A Google az interneten kívül is szeretne elhelyezni reklámokat, míg az NBC szívesen tárgyalna a korábban csak a világhálón hirdető cégekkel. A társulás azonban ennél többet is jelent, a Google ugyanis korábban szerződött a Dish Network Company-vel, amelynek fő profilja a műholdas TV-adások nézőinek számlálása – adja hírül az AP.
A második legnagyobb amerikai műholdas szolgáltatóval kötött megállapodás értelmében a Google a set-top boxok segítségével tökéletes pontossággal mérheti, mit és mennyi ideig néz a közönség, ez pedig rendkívül értékes információ a hirdetők számára. Az NBC Universal tájékoztatása szerint a Google az elkövetkező hónapokban többek között a CNBC-n és az MSNBC-n hirdethet, de a lehetőséget a jövőben kiterjesztheti más csatornákra is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.