A kávé kiskereskedelmi forgalma értékben 8 százalékkal emelkedett 2007 augusztus-2008 júliusban, az előző hasonló időszakhoz képest, és ezzel meghaladja az évi 46 milliárd forintot. Ugyanakkor mennyiségben 1 százalékkal kevesebbet adtak el a boltokban. – derül ki a Nielsen felméréséből.
Mennyiségben a legnépszerűbb pörkölt valódi kávé piaci részesedése 3 százalékponttal csökkent, egyik évről a másikra. Az instant 3 in 1 mutatója pedig ugyanannyival növekedett. A 2 in1 instant kávé ára öt százalékkal csökkent.
A kávé vásárlási helye esetében nem folytatódott a koncentráció. A hagyományos, 400 négyzetméteres és kisebb üzletek részaránya idén június-júliusban – mennyiségben - ugyanúgy 39 százalék, mint egy évvel korában. A modern bolttípusoknál a hipermarketek pozíciója valamelyest erősödött, a 401-2 500 négyzetméteres csatorna rovására.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.