Az áruházláncnak emiatt 5 millió forint bírságot kell fizetnie. A cég két, tavaly őszi akciója során a reklámújságok utolsó oldalának alján apró betűs szedéssel általánosságban felhívta a fogyasztók figyelmét, hogy az adott termékre vonatkozó engedmény csak a készlet erejéig érvényes.
A GVH vizsgálata kiderítette: több olyan meghirdetett termék (LCD televízió, mobiltelefon, nyomtató) is akadt, amely nem volt kapható és néhány árucikket nem a közzétett kedvezmény alapján lehetett megvásárolni.
A GVH gyakorlata szerint megtévesztő magatartást tanúsít a vállalkozás, ha a várható fogyasztásra fel nem készülve kínálja akciós termékét „a készlet erejéig”. Elvárható, hogy a cég – amennyiben meghirdet valamely terméket egy adott akciós időszakra – a számára előre látható és nyilvánvaló körülményekkel számolva készüljön fel a majdani keresletre, figyelmeztetett a versenyhatóság. vgonline
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.