A Magyar Fogyasztó Platform (MFP) konferenciasorozatának részét képező Magyar Fogyasztó 18- című rendezvényen választ kapunk a kamaszok életstílusával, szubkultúráival, kedvenc márkáival, zenéivel, valamint a fogyasztási és a médiahasználati szokásaival összefüggő kérdéseinkre, illetve fény derül a tinédzserek általános jövőképére is. Mint a szervezők vallják, a mai magyar felnőttek – és ez alól nem kivétel a marketing- és kommunikációs szakma se – hajlamosak leegyszerűsítő sémákon és előítéleteken keresztül gondolkodni a felnövekvő korosztályról.
Az eseményen többek között a Magyar Telekom, a GfK Hungária, a Music Television, a Converse, a Bravo, a Google és az Est Media Group munkatársai mondják el a fiatalok elérése közben szerzett tapasztalataikat. Mint Iglódi Csaba, az MFP ügyvezetője elmondta: a szervezet célja, hogy valóban platformot teremtsen, ahol a piac és a szakértők együttesen mérhetik fel az adott fogyasztói réteg elérésének lehetőségeit. Az MFP nem fogyasztóvédelmi szervezet, de a fogyasztót kulcsfontosságú tényezőnek tekinti, hiszen ő a marketing kiindulópontja és végcélja is.
Iglódi szerint – bár a hazai társadalomban valóban élnek a 18 év alattiak "megmarketingelésével" kapcsolatos rossz érzésések – fontos, hogy felhívják a figyelmet erre a témára, korrekt tájékoztatást adva az érdeklődők számára. A saját keresettel nem rendelkező, de a piacon már fogyasztóként megjelenő fiatalok jobb megismertetése az MFP küldetése és ebbe a folyamatba a diákokat is bevonja. A konferencia során egy középiskolás csoport is meghallgatja a megszólalókat, majd Novák Péter moderátori részvételével mondja el véleményét az elhangzottakról.
A konferencia október elsején, a Magyar Telekom székházában kerül megrendezésre. Részletes információk itt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.