Hozzátette: speciálisan „kipécézett”, lejárató kampány zajlik, amelyet az NM „szisztematikus módon” csak Magyarország ellen indított. Más szakértők az állatvédelmi akció mögött nyugat-európai konkurensek piacszerzési törekvéseit sejtik, amelyek a liba- és kacsamáj-nagyhatalomnak tartott magyar vállalkozói kör kiszorítására irányulnak.
Az állatvédő szervezet feketelistájának a hatására a közelmúltban több osztrák és német áruházlánc beszüntette megrendeléseit a hazai baromfiágazat vezető cégének számító szentesi Hungerit Zrt.-től, mert a társaság kényszeretetéssel hizlalt (tömött) libákat és kacsákat dolgozott fel. A terméktanács elnöke szerint ötezer hazai munkahely kerülhet veszélybe, ha a kampány folytatódik. A Négy Mancs magyar képviselőit kellő munkatapasztalat nélküli, fiatal vezetőknek nevezte, akik akciójukat „jó bulinak” tekintik, és nem számolnak a gazdasági következményekkel. A baromfiágazat a piacvesztés miatt már az idén több milliárd forintos veszteséget szenvedhet el – tette hozzá.
További részletek itt olvashatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.