Az irányelv átültetését megvalósító új joganyag a fogyasztók tájékoztatását, a torzítatlan fogyasztói döntéshozatalt és a vásárlás szabadságát hivatott erősíteni. A fogyasztó érdekeit középpontba állító célok megvalósításához azonban rendkívül összetett értékelési szempontok és bonyolult hatásköri szabályok között vezet az út, melyen a reklámozók esetenként igen nehezen tudnak eligazodni.
A reklámtevékenység minden formáját érinti az új reklámszabályozás. Megújult a reklámtörvény, átalakult a versenyjogi fogyasztóvédelem szabályrendszere, és új elemeket hozott be a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény. E jogszabály többlépcsős értékelési rendszerben közelíti meg a fogyasztók felé irányuló tájékoztatás tartalmi kérdéseit, valamint az ehhez kapcsolódó magatartási elvárásokat. Általában véve is tilos tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatni, ám a gyakorlatban nem könnyű azt megítélni, hogy mikor hiányzik a megfelelő szakmai gondosság, az elvárható szakismeret, és mikor torzulhat ezzel összefüggésben a fogyasztók döntése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.