Pogány Éda, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs igazgatója elmondta: "Piaci sikereink alapja érintettjeink igényeinek, elvárásainak megértése. Miközben az elmúlt években több szakmai díjjal is elismerték a felelős működés érdekében tett erőfeszítéseinket, tisztában vagyunk vele, hogy tovább kell lépnünk."
Radácsi László, a B&P CSR management ügyvezetője kiemelte: "Büszkék vagyunk arra, hogy az ország egyik legfejlettebb CSR kultúrájával rendelkező vállalata úgy ítélte meg, hogy segítségére lehetünk a továbblépésben. Jó érzés egy olyan vállalattal együttműködni, amely számára a CSR messze több divatnál, és rendszereinek fejlesztésével is jó példával jár elöl."
Coca-Cola Beverages Magyarország Kft.
A dunaharaszti székhelyű, két palackozó üzemet és kilenc regionális elosztóközpontot működtető Coca-Cola Beverages Magyarország Kft. 1400 dolgozót foglalkoztat, éves termelő kapacitása eléri az egymilliárd litert. Az üdítők előállításához használt nyersanyagok és alapanyagok közel kétharmadát belföldi szállítók biztosítják. A cég mostanáig 100 milliárd forintot fordított magyarországi gyártókapacitásának kialakítására és fejlesztésére. CSR stratégiájának öt fő területe a felelős vállalatirányítás, a felelős piaci magatartás, a környezetvédelem, a közösség iránt tanúsított felelősség és a munkahelyi környezet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.