Hiába javított az összképen a Fisher-Price és az American Girl márka, a Mattel nem teljesített jól a harmadik negyedévben. A 238.1 millió dolláros profit mindössze egy százalékos növekedést jelent az elmúlt évhez képest, az eladások pedig csak hat százalékkal növekedtek – tudósít az AP. Hiába javított a gyenge dollár két százalékpontot az eredményen, a Barbie vállalat elszomorította az elemzőket.
Az elnök-vezérigazgató ugyanakkor nem értékelte rossznak az eredményeket, amelyek – mint mondja – a jelen gazdasági helyzetben megfelelőek. Robert A. Eckert kiemelte: még csak most kezdődik az ünnepi időszak, a Mattel pedig az iparág legizgalmasabb játékait tudhatja magáénak, amelyek biztosan fellendítik a kereskedést.
A rivális Hasbronak viszont nincs mit kompenzálnia karácsonykor: a Star Wars, Playskool és Nerf márkái a Wall Street várakozásait meghaladóan felélénkítették a vállalatot a harmadik negyedévben – derül ki a vállalat jelentéséből. A cég nettó bevétele öt százalékkal emelkedett, az 1.30 milliárd dolláros bevétek pedig meghaladja az 1.27 milliárd dolláros várakozásokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.