A 13,8 milliárd dollár árbevételű vállalat – amely lassan megelőzi a Gap céget, s akkor a világ legnagyobb ruhakereskedőjévé válik – 2000 óta közel a duplájára növelte forgalmát, a nyereségét és üzleteinek a számát.
A siker titka abban rejlik, hogy a ruhák mindössze két hét alatt megteszik az utat a tervezőasztaltól az üzletek polcaiig. Az Inditex több mint három évtizede dolgozik stratégiájának tökéletesítésén. Ez idő alatt a ruházati kiskereskedelem szinte valamennyi addigi szabályát felrúgta. A legtöbb gyártónál a folyamat a designereknél kezdődik, akik egy évre előre megtervezik kollekcióikat.
A Zara üzletvezetői szorosan nyomon követik a napi eladásokat, az aktuális értékesítési trendeket és az igények változását, s mindezek alapján ők adják ki a megrendeléseket a cég háromszáz tervezőjének, akik aztán késedelem nélkül elkészítik a kívánt modelleket. A menedzsereknek pedig érdekükben áll pontosan felmérni, mire van igény a piacon, mert keresetüknek akár 70 százaléka is a jutalékokból származhat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.