Az első generáció bemutatkozása és az ötödik kifutása között összesen több mint 1,7 GTI kelt el, az újdonság sorozatgyártása pedig a jövő év tavaszán kezdődik.
A köznapi változathoz képest karosszériát 22 milliméterrel mélyebbre süllyesztették és új sportfutóművel szerelték, a GTI tanulmány rugói, lengéscsillapítói és hátsó stabilizátorai teljes egészében új hangolással készültek. A kocsi futóművét elektronikus szabályzású differenciálzárral (XDS) látták el.
A Volkswagen nem hozta nyilvánosságra a motor méretét, csupán annyit közölt a gyár, hogy a 210 lóerős kocsi 7 másodperc alatt éri el a százat, és végsebessége 240 kilométer óránként.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.