A Cone kommunikációs ügynökség új tanulmánya szerint a fogyasztók négyötöde nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkát, amely jó ügyekhez köthető. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a jótékonyság önmagában bármire is elég lenne, mivel az ár és a minőség ugyanilyen fontos döntési tényezők – írja a médiainfó.
A jó ügyek ráadásul csak akkor fejtenek ki valóban erős hatást a vásárlási döntésekre, ha a támogatott ügy a fogyasztó számára is releváns, általa is támogatott, de legalábbis rokonszenves. Ezen esetben 85 százalék hajlik arra, hogy inkább ilyen márka termékeit/szolgáltatásait fogyassza.
Kevesebb optimizmusra ad okot viszont az az adat, hogy tavaly csupán a megkérdezettek 38 százaléka vásárolt valamely jó ügyhöz köthető márkát. Ezzel együtt 52 százalék szerint a cégeknek folytatniuk kell az adakozást, a válaszadók negyede szerint pedig az eddigieknél többet kellene költeniük jó ügyekre.
Egy másik, szintén az ügynökséghez köthető kutatás szerint pedig az ügy központú reklámok jobban érdeklik a fogyasztókat, azokkal hosszabb időt töltenek el, legyen szó nyomtatott vagy online megjelenésről. A fokozott figyelem kihat a vásárlási döntésre is - állítják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.