Jaquest Droz, Wellendorf, Bogner, Fürstenberg. Csak néhány márka azok közül, amelyek a World of Luxury villaépületében valóban luxuskörülmények között lehet megvásárolni. Tóth Gábor, a WoL Zrt. marketingvezetője a VGO-nak elmondta, a hazai közönség körében a luxus valahogy mást jelent, mint Nyugat-Európában. „Nálunk még mindig a Rolex és az Omega megy, s az igazán nagy svájci márkákat - például a Jaquest Droz, vagy a Sieger - nem ismerik” – hangsúlyozza.
A WoL szolgáltatás
A legegyértelműbb kérdés, ami az ember lányának fejében felmerül, mikor a luxustermékekről beszélünk, miért nem az Andrássy út? A Louis Vuitton, Gucci, Armani mind olyan nevek, amelyek sok „luxusra-éhes” vásárlót vonz. A WoL alapítói azonban más koncepciót válaszottak: a luxus házába nem az utcáról esik be az ember: telefonon be kell jelentkezni, ám a már időpontra érkezett vásárlót legtöbbször pezsgő fogadja.A társaság két évvel ezelőtt néhány márkával indult, ma viszont már az idegenforgalomba is beszálltak: luxusutazásokat szerveznek és ötcsillagos hotelek marketingjét és értékesítését viszik. Tóth Gábor érdeklődésünkre elmondta: a luxusutazáson ez esetben nem egyszerű hajóutakat vagy más befizetett csomagtúrákat, hanem helikopteres dubai bevásárlótúrákat kell érteni. A szakember szerint Magyarországon mindenre van kereslet, csak meg kell találni.
A közelmúltban vágtak bele a hotelbizniszbe: a Heretelendy kastélyszállodában nem csupán „luxus-tanácsokat” adnak, hanem értékesítenek is. Tóth Gábor elmondta, a szállodaüzemeltetők számára nem mindig egyértelmű, hogy mi a prémium alapszolgáltatás és mi az a bizonyos plusz.
„A frissen facsart narancslé legyen alap egy ötcsillagos szállodában, ám, ha a vendég hűtött törülközőt kér, mert a nagy melegben ég az arca: az plusz szolgáltatás” – ecseteli a különbségeket a vezető. A nemrég megnyílt Chateu Visz kastélyszállóban is hasonló tevékenységet látnak el.
A jövőt illetően Tóth Gábor elmondta: több divatcéggel tárgyalnak és terveznek egy bemutatótermet a belvárosban is.
A WoL Zrt. egy magánszemély, a németországi születésű Somogyi Róbert tulajdonában áll, aki csak 1993-ban költözött Magyarországra, az akkori legnagyobb PHARE-menedzsmenttréning projektigazgatójaként. 1995-től ügyvezető igazgatója a német cég magyar leányvállalatának, a CC Consultatio Kft.-nek. Ezzel párhuzamosan 1995-től 2005 októberéig a Herendi Porcelánmanufaktúra Rt. vezérigazgató-helyettese volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.