Márkaépítésre használta az OMV támadását a Mol. A magyar társaságnak így haszna is származott a felvásárlási kísérletből, hiszen a vállalat ismertsége külföldön nőtt, míg a magyarok többsége a hazai cég mögé állt az OMV-ügyben.
Molnár-Bánffy Kata szponzoráiós vezető elmondta: a Mol-OMV csata végére érett be a magyar cég kommunikációja, ekkor a felmérések szerint a hazai lakosság 43 százaléka maga is tett volna a Mol-ért. Mindeközben javult a cégről kialakított kép is, s több ezer ember ragasztotta ki autójára az I love MOL matricákat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.