Az OMV a felvásárlási kísérlet elindításakor kommunikációs szempontból hatalmas előnyben volt a Mol-hoz képest, hiszen az osztrákoknak volt ideje felkészülni a támadás kommunikálására, a magyar cégnek azonban nem. A Mol-nál ugyanakkor felismerték, hogy az OMV lépése a társaság számára komoly marketing építési lehetőség, hiszen az OMV és a Mol kommunikációjának a középpontjában is a magyar vállalat állt – mondta Molnár-Bánffy Kata.
A Mol-nak az ellenkampánnyal kettős célja volt: Nyugat Európában a vállalat ismertségének növelése, míg Magyarországon főleg az elismertségért küzdöttek. Utóbbiban nagyon nagy szerepe volt az eddigre letisztult szponzoráiós stratégiának, amely arra helyezte a hangsúlyt, hogy Európa ezen pontjáról is lehet világraszóló sikereket elérni – emelte ki a szponzorációs vezető.
A Mol-nak több olyan szponzoráltja is volt – például Talmácsi Gábor gyorsasági motoros világbajnok, illetve Kovács Katalin világ és olimpiai-bajnok kajakos – akiket tökéletesen bele tudott illeszteni akkori kommunikációjába a vállalat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.