Az első félév üzemi eredményét a szakemberek 91 és 98 millió fornt közé várják, erről a Burberry egyelőre nem adott információt. Az első hat hónap forgalma 20 százalékkal 539 millió forntra emelkedett.
Az már biztos, hogy a következő hónapokban csökkenő kereslettel kell számolniuk a luxuscégeknek is főleg a hagyományosan nagy vásárlóerőt jelentő piacokon, mint az Egyesült Királyságban, Nyugat-Európa többi országában várhatóan jelentősen visszaesik a forgalom.
A konszern Burberry Hungary Kft. néven április közepén bejegyeztette magyar leányvállalatát. A Burberry üzlete nyáron nyitott az Andrássy úton.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.