BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

"Gazdasági lobbi" áll a Négy Mancs "hiperaktivitása" mögött?

A Négy Mancs Alapítvány hazai kampányait mindenki ismeri. Először a hízott libák és kacsák ellen indítottak hadjáratot, most pedig az állításuk szerint kegyetlen nyúlpiacot próbálják megingatni. A Stop.hu utána nézett, vajon külföldön is ennyire tevékeny-e a szervezet munkatársai.

A Négy Mancs hazánkban extra fokozatra kapcsolt: még el sem ült a kacsa- és libatömés kapcsán kirobbant botrány, az alapítvány ismét támadásba lendült. Az állatvédők ezúttal a nyúltenyésztőket vették célba. Az internetre néhány hete került fel egy felvétel, amelyen beteg és igen rossz körülmények között tartott nyulak láthatók. A filmet állítólag a dabasi Olivia Kft. telephelyén készítették a Négy Mancs munkatársai - írja a hírportál.

Az alapítvány a felvételekre hivatkozva több külföldi céget felszólított arra, hogy vegyék le a magyar nyúlhúst polcaikról. A Coop és a Migros áruházai már be is adták a derekukat, polcaikról eltűntek az Olivia Kft. termékei.

Ha a többi áruház is követi a példát, akkor a hazai nyúlipar óriási bajba kerül.

Az utóbbi hónapokban - főleg a kampányok elszenvedőinek szájából - többször is elhangzott, hogy a Négy Mancs kampányai mögött valamilyen "gazdasági lobbi" áll, az alapítvány tönkre akarja tenni a magyar élelmiszeripart. Tény: Magyarországon sokkal aktívabb a közhasznú szervezet, mint Európa bármely más országában.

Egyen hódot! Újabb állatvédő aktivisták - erről itt olvashat

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.