Ennek ellenére idén az eredeti terveknek megfelelően a cég 15 éves fennállása óta a legtöbb, összesen 60 ezer gépkocsi hagyja el a gyárat, a tavalyi 56 ezer után. Kissé más a helyzet a motorgyárban, amely ugyan szintén tartja az elmúlt évivel megegyező 1,9 millió darabos gyártási tervét, ám a szokásosnál szintén hosszabb, akár négyhetes is lehet a leállás. Lőre Péter ezzel kapcsolatban elmondta, hogy ugyan az Audi rendelésállományát nem érintette eddig a válság, ám a Volkswagen konszern vezető motorgyáraként az Audi mellett a VW, a Skoda és a SEAT gyárakba is szállító győri cégnek alkalmazkodnia kell a többi márka rendelésállományához is. Lesznek azonban olyan területek, mint például a szerszámgyártás bizonyos egységei, ahol csak az ünnepnapokon szüneteltetik a munkát.
A termelési terveket ezért tudják tartani, mert szeptember végéig 1,513 millió motort bocsátott ki az Audi Hungaria Kft., ez 3 százalékkal haladja meg a tavalyi három negyedéves teljesítményt. Ugyancsak emelkedett, mégpedig 9 százalékkal a Győrben készült sportkocsik száma, és elérte az 50 700-at. A világválság és az autóvásárlások csökkenése ellenére októberben 7,2 százalékkal 82 400-ra növelte eladásait az Audi a világpiacon az elmúlt év októberéhez képest. Az ingolstadti cég az év első tíz hónapja során 844700 járművet értékesített, 3,3 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában, és különösen Európában valamint Ázsiában növelte piaci részesedését. Peter Schwarzenbauer, az Audi AG igazgatótanácsának az értékesítésért és marketingért felelős tagja szerint a jelenlegi nehéz világpiaci körülmények ellenére teljesítik 2008-ra kitűzött, egymillió autóról szóló tervet.
Magyarországon az elmúlt hónapban 4,8 százalékkal, 150-re növelte eladásait a márka, a tízhavi értékesítés pedig 12,7 százalékkal 1724-re emelkedett. A legsikeresebbnek továbbra is az A4 bizonyult: a tavalyi évben tíz hónap alatt 438, míg az idén 733 kiszállítást regisztráltak. Az Audi AG 2007-ben 964 151 értékesített járművel 33,617 milliárd eurós forgalmával és 2,915 milliárd euró adózás előtti eredményével sorozatban a 12. rekordévét zárta. Ingolstadt, Neckarsulm, Győr és Brüsszel mellett Csangcsunban (Kína) és Aurangabadban (India) is vannak Audi gyárak. A cég - amelynek 100 százalékos tulajdonú leányvállalata a Lamborghini S.p.A. és a német quattro GmbH - világszerte mintegy 57 ezer dolgozót foglalkoztat, közülük 45 ezret Németországban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.