A társadalmi felelősségvállalás (CSR) nemzetközileg és hazánkban is mind divatosabbá váló vállalati magatartás-modell dinamikus fejlődésében mind nagyobb hangsúlyt kapnak a felelősség belső, azaz a cégen belüli, és alapvetően a munkavállalókat érintő dimenziói.
Az új jelzőrendszer segítségével a munkaadó ugyan nem könyvelhet el díjakat, ám pontos és átfogó képet kap arról, hogy a profitot előállító munkavállalók szempontjából milyen erősségei, illetve hiányosságai vannak, és mindezek alapján hogyan és mely területeken képes javítani társadalmilag felelős üzleti gyakorlatát, működését.
Az eszköz tíz szempont alapján – egyebek között az esélyegyenlőség, a munkakörülmények, a bérezés, adatvédelem valamint a munkahelyi kommunikáció és érdekképviselet mentén – szubjektív és objektív adatforrásokat egymásra vetítve vizsgálódik. „Segítségével a munkavállalókat érintő fókuszált területeken egyedülállóan komplex, hiteles vizsgálat végezhető hatósági kényszer és retorzió nélkül.” - nyilatkozott Héra Gábor szociológus, a projekt szakmai vezetője. A jelzőrendszer itt érhető el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.