A tervekről Bruno Coudry, az Accor Közép- és Kelet-Európáért, valamint Skandináviáért és Törökországért felelős vezérigazgatója adott tájékoztatást a Budapesti Gazdasági Fősikola és a Magyar Szállodaszövetség közös konferenciáján.
Király Zoltán, az Accor Hospitality Hungary Zrt. marketingmenedzsere a VGO kérdésére megerősítette a francia szállodacsoport terveit, de hozzátette, hogy konkrét szerződést még senkivel nem kötöttek, így helyszínt sem tud mondani. Az Accor az Adagio márkakoncepciót a Pierre et Vacancies-zal közösen dolgozta ki. Az Accor Adagio City Aparthotels néven több ilyen, három-négycsillagos szállodát üzemeltet, elsősorban Franciaországban. A legutóbb Bázelben nyitott Adagio hotel, amely kifejezetten a hosszabb időtartamra tartózkodó, főleg üzletembereket célozza meg.
Legutóbb az Accor új MGallery márkájának premierjét jelentette be a fővárosi piacon. 2009 júniusában ugyanis a Balah Lujza téri Mercure Hotel Nemzeti alakul újjá, amelynek hivatalos besorolása négycsillag superior lesz.
Az összesen 12 szállodamárkát – például Mercure, Sofitel, Ibis – felölelő Accor csoport 2008 első kilenc havi konszolidált árbevétele elérte a 5787 millió eurót, amely 4,1 százalékos növekedést jelent 2007 azonos időszakához viszonyítva. Az Accor a közelmúltban csökkentette éves előrejelzését: eszerint a globális gazdasági válság tükrében a korrigált egész éves eredménycél adózás előtti eredmény tekintetében 870 millió és 890 millió euró közé esik (szemben a korábbi 910-930 millió euróval).
A csoport mintegy 4000 szállodát üzemeltet világszerte, Magyarországon 20 szállodát tart fenn.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.