BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új Accor-branddel bővülhet a hazai kínálat

Új hotelmárkával bővítené hazai kínálatát az Accor Hospitality szállodalánc. Az Adagio címert már több szálloda viseli Nyugat-Európában, ám térségünkben, Bécsben a napokban nyílik az első.

A tervekről Bruno Coudry, az Accor Közép- és Kelet-Európáért, valamint Skandináviáért és Törökországért felelős vezérigazgatója adott tájékoztatást a Budapesti Gazdasági Fősikola és a Magyar Szállodaszövetség közös konferenciáján.

Király Zoltán, az Accor Hospitality Hungary Zrt. marketingmenedzsere a VGO kérdésére megerősítette a francia szállodacsoport terveit, de hozzátette, hogy konkrét szerződést még senkivel nem kötöttek, így helyszínt sem tud mondani. Az Accor az Adagio márkakoncepciót a Pierre et Vacancies-zal közösen dolgozta ki. Az Accor Adagio City Aparthotels néven több ilyen, három-négycsillagos szállodát üzemeltet, elsősorban Franciaországban. A legutóbb Bázelben nyitott Adagio hotel, amely kifejezetten a hosszabb időtartamra tartózkodó, főleg üzletembereket célozza meg.

Legutóbb az Accor új MGallery márkájának premierjét jelentette be a fővárosi piacon. 2009 júniusában ugyanis a Balah Lujza téri Mercure Hotel Nemzeti alakul újjá, amelynek hivatalos besorolása négycsillag superior lesz.

Az összesen 12 szállodamárkát – például Mercure, Sofitel, Ibis – felölelő Accor csoport 2008 első kilenc havi konszolidált árbevétele elérte a 5787 millió eurót, amely 4,1 százalékos növekedést jelent 2007 azonos időszakához viszonyítva. Az Accor a közelmúltban csökkentette éves előrejelzését: eszerint a globális gazdasági válság tükrében a korrigált egész éves eredménycél adózás előtti eredmény tekintetében 870 millió és 890 millió euró közé esik (szemben a korábbi 910-930 millió euróval).

A csoport mintegy 4000 szállodát üzemeltet világszerte, Magyarországon 20 szállodát tart fenn.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.