A hazai árnál bő negyedével olcsóbban kínálja a Lidl a sokak által keresett fakonyhát a szlovákiai boltjaiban egy akció keretein belül. A slágerjáték itthon 22 222 forintba kerül, a szomszédban most 40 euró, azaz kb. 16 400 forint az ár – írja a pénzcentrum.
Egyre több magyar jár át a határ túloldalára vásárolni,
sokan például több száz kilométert is képesek autózni, hogy Szlovákiában szerezzék be a szükséges árucikkeket, mert még igy is megéri – ezt a trendet erősíti a mostani akció is. Rimaszombat, Párkány, Révkomárom és Nagymegyer vonzzák a magyar vevőket, akik elsősorban az olcsóbb élelmiszerárak miatt látogatnak el ide. Ezt támasztja alá egy Facebook-csoport is, amelyet magyar vásárlók hoztak létre az árak és akciók megosztása céljából, tavasszal már több mint 60 ezer tagja volt.
A magyar vásárlókra már a szlovák boltok is rárepültek, például a Lidl testvérboltja, a Kaufland külön reklámkampányt is indított, amelynek igen beszédes a neve is: olcsobban-szlovakiaban.hu, illetve az egyetlen célja, hogy átcsábítsa őket Szlovákiába vásárolni, még az akciós újságot is magyarra fordították.
Most a black week keretében a konyhácska, - amiért tolongtak a Lidl magyarországi boltjainál – 39,99 euróba került november 25-e és december elseje között, ami átváltva kb. 16 400 forintot jelent, azaz
a játék negyedével lesz olcsóbb, mint itthon.
Tehát csak ezen az egy terméken 5800 forintot lehet spórolni egy bevásárló-kirándulás alkalmával. Ez az összeg kb. 9 liter benzint jelent – így már mindenki ki tudja számolni, megéri-e autóba ülnie. Persze, a döntés előtt érdemes vetni egy pillantást a többi akciós termékre is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.