Egész Európában negyedével, nálunk 28 százalékkal kevesebb személyautó kelt el most novemberben, mint egy évvel korábban. Mind a kontinensen, mind Magyarországon ez a hónap bizonyult a legroszszabbnak az idén.
Amíg májusban még 12,7 millióra becsülték az Európában jövőre eladható autók számát, most már csak 10,3 millióról beszélnek. Európa-szerte a legtöbb prémium márka forgalma szintén jelentősen esett, ám nálunk több mint 10 százalékkal nőttek az eladások ebben a szegmensben. A pénzügyi válság csak felgyorsította az autóipar megtisztulását, az alapproblémát a jelentős kihasználatlan kapacitások jelentik.
Idehaza két kemény évre kell felkészülnie a forgalmazóknak Eppel János, a Porsche Hungária ügyvezető igazgatója szerint; ők most azon dolgoznak, hogy pénzügyileg stabil helyzetben tudják tartani márkakereskedőiket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.