A nagyvállalatoknál eddig akár többmillió forintot is elérte az év végi ajándékok és rendezvényekre költött összeg, s nem hiába, a felmérések szerint a partnereknek küldött reprezentatív ajándékok jelentősen befolyásolják egy vállalatról alkotott képet. A legtöbb helyen idén biztosan olcsóbban építenek céges imázst.
Sok cég ugyan még nem érzik a válságot, de a racionalizálás már megfigyelhető. A szakemberek szerint Magyarországon az üzleti partnereknek adott céges ajándék átlagosan 10-20 ezer forintba kerül, azok a cégek, amelyek az ajándékozás mellett döntenek idén ennél akár 30-50 százalékkal kevesebbet költhetnek egy-egy tárgyra.
Részletek a szerdai Világgazdaságban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.