A The Grocer magazin kutatásához 50 létfontosságú háztartási terméket választott ki, majd ezek közül 33 olyat vett bele az összehasonlítandó kosárba, amelyek megvásárolhatók a vizsgált üzletek mindegyikében - tudósít az InfoRádió a Pénzcentrum alapján.
Meglepő módon a legdrágábban a diszkontok ár-úttörőjeként emlegetett Aldiban jöttek ki a bevásárlásból, holott ennek a láncnak olyan jó híre van, hogy a konkurensek közül is akad olyan, amely hirdetéseiben közvetlenül hozzá hasonlítja akciós árait.
A klasszikus szupermarketek meglehetősen jól állták a versenyt a többek között kenyeret, bort, mosogatószert és csokoládét tartalmazó kosár ármustrájában. A legolcsóbb és legdrágább üzlet közötti különbség döbbenetes 61 százalékot tett ki.
A The Grocer szerkesztője kiemelte, hogy több más kutatás azért hozza ki tévesen a legolcsóbbnak a diszkontokat, mert az ő sajátmárkás termékeinek árait a hagyományos üzletekben kapható nem sajátmárkás termékek áraival vetik össze. Ezen körkép esetében a szupermarketeknél is a sajátmárkás árukhoz ragaszkodtak, így el is olvadt a diszkontok előnye.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.