A Louis Vuitton''s japán érdekeltsége értesítette a Hulic Co., ingatlanfejlesztő céget egy hónappal ezelőtt, hogy a 2010 végi nyitást sem tartják elképzelhetőnek. A LV Tokio legelőkelőbb negyedében, Ginzában nyitott volna megaüzletet.
A luxuscégek szerint Japánban egyre csekélyebb az érdeklődés a luxuscikkek iránt. Japán hagyományosan nagy forgalmat generáló piac, a LV 56 üzeletet tart fenn a távol-keleti országban. Ám az elmúlt években a fejlődő országok, például India és Kína átvették Japán szerepét a globális porondon. Ma már a prémium szegmens forgalmának 15 százalékát bonyolítják, néhol szinte minden évben kétszámjegyű árbevételnövekedést könyvelnek el a vállalatok (Orosztországban például).
Japán a luxusszektor forgalmának 12 százalékát viszi, amely a Bain&Co. becslése szerint mintegy 175 milliárd eurót tesz ki. A luxustermékekre fordított kiadások a Bain tanulmánya szerint 2008-ban csaknem 7 százalékkal csökkentek, míg 2007-ben mindössze 2 százalék volt a visszaesés.
A gazdasági recesszió csak egyik oka annak, hogy az LVMH visszavonulót fúj a Japánban. Egyértelmű jelei vannak annak, hogy a fiatal japán nők tudatosabban válogatnak a kínálatból. Egy 21 éves fiatal úgy véli, ha egy cikk nem néz ki jól, nem érdekli milyen márkás. Néhány évvel ezelőtt a középiskolás diákok be sem léphettek az intézmény kapuján LV logós táska nélkül, ma már azonban meggondolják, hogy kiadjanak-e vagyonokat egy-egy darabért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.