A Bosch autó-multimédiás részlege idén mintegy 200 millió eurós forgalmat könyvelt el, amely a csoport árbevételének 15 százaléka. A Balupunkt márkával együtt a kockázati bfektető kezébe kerül a leány tunéziai gyártóegysége, valamint a malajziai és portugál üzemek egy része.
A Blaupunkt 1923-ban alakult, akkoriban még fejhallgatókat gyártottak. A kék pont minőségi pecsétként szolgált, amivel csak szigorú működési ellenőrzés után látták el a terméket és ezen elvben a mai napig nem változtattak semmit. A vállalat jelenleg 7500 dolgozót foglalkoztat világszerte, közülük 2800-at a németországi Hildesheimban, és évente több, mint 5 millió autórádiót és több mint 500 ezer navigációs rendszert állít elő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.