Balázs Dezső elmondta: a többségi tulajdonos Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. képviselői úgy döntöttek: december 31-től nem tartanak igényt a munkájára, menesztését nem indokolták. A vezérigazgató nem kívánta kommentálni az MTI értesülését, miszerint a távozása összefüggésben lenne a baranyai megyeszékhely autóbusz pályaudvara közelébe tervezett két beruházással.
A távolsági autóbusz pályaudvarról délre eső területen barkácsáruház és bevásárlóközpont épülne, a Pannon Volán vezetése azonban közlekedési szakmai okokból ellenezte a kivitelezést. Balázs Dezső december elején még a cég sikereiről, terveiről tartott sajtótájékoztatón arról beszélt, hogy a 97 százalékban állami, 3 százalékban dolgozói tulajdonban lévő vállalat tartósan nyereségessé vált.
Amíg 2005-ben még 140 millió forintos veszteséget szenvedett el, az árbevétel növelését és a költségek csökkentését célzó intézkedéseknek köszönhetően azonban 2006-ban már 18 millió, 2007-ben 331 millió forint nyeresége volt, és az idén is százmilliós nagyságrendű profitot vár. A 860 embert foglalkoztató, 300 baranyai települést érintően helyközi, Komlón, Mohácson, Siklóson és Szigetváron helyi járatú utaztatást is végző Pannon Volán 325 járművel évente 21 millió utast szállít. A minél magasabb színvonalú szolgáltatások biztosítása érdekében igyekszik fiatalítani járműparkját.
Tavasz óta 13 új, CREDO típusú autóbuszt vásárolt a cég, és jövő áprilisig további 10 busz beszerzése várható. A 23 járműért 1 milliárd forintot fizetnek, de az autóbusz flottájuk így is az egyik legöregebb az országban, a járművek átlagos életkora 13,2 év.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.