BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ismét botrányba keveredett a Burger King

A Burger King a második legnagyobb hamburgergyártó az Egyesült Államokban. Hogyan reklámozhatja a cég a termékeit, ha már mindent kipróbált? A válasz: a hamburgereket Erdélyben és a világ más elszigetelt részein tesztelik - írta a The Wall Street Journal.

A Burger King Erdélyen kívül például Izlandra, az inuit törzs tagjai közé és a thaiföldi hmong törzshöz is elvitte csúcsszendvicsét, a whoppert, hogy a "szűz szájak" teszteljék a Big Mac-kel együtt, amely a piacvezető rivális, a McDonald''s vezető hamburgere - idézi az fn.hu a napilapot.

Mint Russ Klien, a Burger King globális marketing- és innovációs igazgatója elmondta, "meg akartuk nézni, hogyan teljesít a whopper egy olyan világban, ahol nincsenek reklámok, marketing vagy érzelmi kötődés".

A The Wall Street Journal cikke szerint azonban az ezen a héten kezdődött reklámhadjárat hamar bírálókra talált. A kritikusok szerint a marketingkampány ízléstelen és kizsákmányoló érzetet kelt.

Botrányos a Burger King skót menüje? Hallgat az étteremlánc

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.