Az idén különös jelentősége van az évfordulónak, mivel még az optimistább vélemények szerint is bizonytalan, a pesszimistábbak szerint pedig egyenesen válságos időszak elé néz a világ és az abba integrálódott hazai gazdaság.
A magyar cégek a recesszió szempontjából jelenleg két csoportba sorolhatók: egyik részük a hitelszűke és a termékeik iránti kereslet visszaesése miatt már érzi, hogy baj van, a másik, szerencsésebb csoport még csak a hírekből szembesült a problémákkal. A már érintettek közül sokan reagáltak a termelésük visszafogásával és létszámleépítésekkel a válságra. Ezek a lépések rövid távon kétségtelenül segítenek a vállalat túlélésében, ám egyáltalán nem biztos, hogy a legjobb módjai a nadrágszíj meghúzásának.
Továbbá, ha még nem is érzi saját bőrén a vállalat a lassulás szelét, akkor sem árt végiggondolni, mik azok a közép- és hosszú távon is kifizetődő lépések, amelyekkel a működési hatékonyság növelését és a költségek csökkentését kevésbé fájdalmas döntések meghozatalával érheti majd el a társaság.
Különben a most még nyugodt cégek is kénytelenek lesznek a válságkezelés hagyományosan bevált, az idő szűke miatt kényszerű megoldásaihoz nyúlni, annak ellenére, hogy még lenne mód a kifinomultabb programok megvalósítására.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.