Az igazgató elmondta, öt éven belül legalább 10 kávézót szeretnének nyitni, nem csak Budapesten, hanem vidéki nagyvárosokban is, potenciális helyszínek a sétálóutcák és más forgalmas területek mellett a bevásárlóközpontok is. A hazai üzletek kínálata részben a brit kávézókéhoz igazodik, de a helyi ízlést is figyelembe veszik, s megtartják a szigetországi pohárméreteket.
Egy kisméretű Costa kávét 500 és 600 forint közötti áron lehet majd megvásárolni. Judd Williams elismerte, hogy a Costa legnagyobb vetélytársa a Starbucks Coffees, amelynek első hazai egysége szintén decemberben nyit a Váci utcában. Nem véletlen, hogy a Costa globális térképén az amerikai piac teljesen „hiányzik” és legnagyobb forgalmát a Közel-és Távol Kelet adja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.