A cég médiakutatási szektormenedzsere az InfoRádiónak elmondta: az utóbbi időben az internetezők számára az információgyűjtésnél fontosabbá vált a kommunikáció.
A csaknem 4,2 millió internetező közül 2,5 millió már vásárolt az interneten keresztül. A felhasználók leggyakrabban ételt, majd könyvet, CD-t és DVD-t rendelnek, ruhát ugyanakkor kevesebben (20 százalék).
Az internetnek fontos döntéstámogatási szerepe is van: a hozzáféréssel rendelkező felhasználók legnagyobb része, ha nem is ott vásárolja meg, a világhálón néz körül, ha tartós fogyasztási cikket készül venni. "Vagyis az olyan cégek termékei, amelyek nincsenek fenn az interneten, biztosan nem kerülnek be a fogyasztók kosarába" - hangsúlyozta a megkérdezett Nagy István.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.