A legtöbb autógyártóhoz hasonlóan a BMW is a gazdasági válságnak tudta be, hogy három márkájából: a Miniből, Rolls-Royce-ból és a BMW-ből 4,3 százalékkal kevesebbet adtak el, mint 2007-ben – tudósít az AFP.
Összesen 1,44 millió járművet adott el a BMW, amely így is a felső kategóriás csoport vezető márkája marad, bár nagyobb veszteséget könyvel el, mint riválisai. A Mercedes-t forgalmazó Daimler csütörtökön közölte: 2,8 százalékkal kevesebb autót adott el tavaly, mint korábban. Viszont az Audit forgalmazó Volswagen csoport rekord eladásról számolt be tegnap – a növekedés az európai és ázsiai piacoknak köszönhető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.