A markáns áremelést az alábbiakkal indokolja a tévé. A VIASAT3 jelenleg a legnézettebb és legnépszerűbb kódolt csatorna Magyarországon. Tavalyi II. féléves kereskedelmi közönségaránya 7 százalékos volt a 18-49 éves felnőtt korosztályban, emellett a VIASAT3 közönségaránya és nézettsége legalább duplája, tipikusan többszöröse bármilyen más magyarországi kódolt csatorna nézettségi eredményeinek.
Az NRC piackutató cég által 2008. augusztus-október időszakban, 1600 fős reprezentatív mintán végzett kutatásában a VIASAT3 a harmadik legkedveltebb csatorna volt az RTL Klub és a Tv2 után a 18-49 éves, VIASAT3 hozzáféréssel rendelkező – azaz tipikusan kábelelőfizető – tévénézők között. Az egyik jelentős, több tízezer előfizetőt ellátó közép-magyországi kábelszolgáltató cégnél végzett, 3000 fős, önkéntes visszaküldésen alapuló 2008. évi felmérésben a „legszívesebben nézett csatornák” között a kódolatlanul fogható csatornákat követően az első helyen szintén a VIASAT3-at jelölték meg legtöbben.
Meggyőződésünk, hogy a csatorna díjszabása ezt a pozíciót még az új díjszabás esetén sem tükrözi. Az új árszint alapján 2009-ben a VIASAT3 havi előfizetőnkénti ára a kábelszolgáltatók számára kevesebbe kerül, mint a legnépszerűbb magyarországi hetilap kiskereskedelmi ára, kevesebbe kerül, mint a legnépszerűbb politikai napilap kiskereskedelmi ára, kevesebbe kerül, mint a legnépszerűbb bulvár napilap két száma, kevesebbe kerül, mint 1 kg kenyér vagy 1 l tej. Az új díjszabást alapul véve továbbra is vannak olyan más kábelcsatornák Magyarországon, amelyek magasabb díjak mellett kínálják a kábelszolgáltatók számára az egyébként kevésbé népszerű tartalmukat - írja a tévé közleményében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.