A Vodafone Magyarország, Miskolc Megyei Jogú Város Önkormányzata és az Észak-Magyarországi Regionális Munkaügyi Központ ma bejelentette, hogy a távközlési vállalat 2009. májustól Miskolcon hozza létre a vállalat Regionális Ügyfélszolgálati Központját (Regional Customer Service Centre).
A Miskolcon több mint háromszáz új munkahelyet teremtő, európai színvonalú központ előreláthatólag másfél-két év múlva működhet teljes kapacitással. A Vodafone így a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére a 2009-es évben növeli magyarországi össz-alkalmazottainak számát, amely a szintén jelentős bővítés előtt álló - a Vodafone Csoport közös pénzügyi folyamatait és ügyleteit kezelő - Vodafone Szolgáltató Központtal (VOCH) együtt a közeljövőben megközelíti a kétezer főt.
„Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központ helyszínéül azért Miskolcra esett választásunk, mivel fontosnak tartjuk, hogy ne csak a fővárosban bővítsünk, hanem a munkanélküliséggel küzdő régióban is újabb munkalehetőségeket teremtsünk.” – mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. „Miskolcon a helyi egyetem magas szakmai színvonala miatt hosszú távon biztosított a jól képzett munkaerő-utánpótlás, fontos szempont továbbá, hogy Miskolc egyedi befektetői környezetet kínál, hiszen kedvezményekkel és rugalmas hozzáállással segíti a letelepülni szándékozókat. A befektetői környezet vonzó eleme többek között az egyetem és az a tény is, hogy már több sikeres informatikai vállalkozás működik itt.”– tette hozzá.
„A Vodafone beruházása egy olyan munkaerőpiaci helyzetben valósul meg, amikor kiemelt fontossága van minden munkahelynek.” – hangsúlyozta az együttműködési megállapodás aláírása kapcsán Szabó József, az Észak-Magyarországi Regionális Munkaügyi Központ főigazgatója. „A Munkaügyi Központ segíti és támogatja a hosszú távú befektetési tervekkel érkező cégeket, s reméljük, hogy jelen megállapodás példaként szolgál a jövőben azon vállalkozások számára, melyek helyszínt keresnek tervezett beruházásuk megvalósításához.” – zárta gondolatait. „Végre látszik annak az eredménye, amiért az elmúlt években dolgoztunk.
Mint ismeretes tavaly a Financial Times fdi magazinjának szakértői Miskolcot a külföldi tőkebefektetők számára kiemelten vonzó helyszínné nyilvánították, mai bejelentésünk pedig ennek már kézzelfogható bizonyítéka.” - mondta Káli Sándor. A polgármester a Vodafone megjelenésével arra számít, hogy a közelmúltban előkészített új iparterület iránt is tovább nőhet az érdeklődés.
Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központ kialakításával a Vodafone a piaci elvárásoknak megfelelően, a korábbiaknál hatékonyabb módon, alacsonyabb költséggel, magasabb ügyfélszolgálati kiszolgálást biztosít majd. Az új struktúrának köszönhetően a miskolci központ a későbbiekben más Vodafone országok hasonló igényeinek kiszolgálására is alkalmas lehet, hasonlóan a már jelenleg is ilyen feladatokat ellátó Vodafone Szolgáltató Központhoz
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.