A Tesco brit hálózatának eladásai – az üzemanyagot leszámítva – 2,5 százalékkal emelkedtek a január 10-én végződő periódusban – tudósít a BBC. A csoport teljes növekedése a kontinensen található fiókoknak köszönhetően az elmúlt hét hétben 11,6 százalékot tett ki.
A látszólag kedvező eredményt beárnyékolja az adat, miszerint az áruházlánc növekedése a karácsonyi periódusban a kilencvenes évek óta nem volt ilyen gyenge. Ráadásul riválisa, a Sainsbury a múlt héten közölte, hogy történetének legjobb ünnepi időszakát zárja le, 4,5 növekedést elkönyvelve.
A tizenhárom országban jelen lévő Tesco saját bevallása szerint a gazdasági válság miatt egyre nagyobb kihívást jelentő piac ellenében érte el a növekedést. A cég a jelek szerint külföldön jobban teljesít, mint Nagy-Britanniában: Ázsiában a növekedés 43 százalékra, Európában 23,4 százalékra emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.