A listán a második Európa 283 millió internethasználóval, a harmadik pedig Észak-Amerika 185 millió netezővel. Mögöttük messze lemaradva található Dél-Amerika 75 millió, illetve a Közel-Kelet és Afrika 49 millió felhasználóval. Az Egyesült Államok fokozatos leszakadása az ottani piac telítődése mellett többek között annak köszönhető, hogy komolyan lemaradtak a széles sávú kapcsolatok fejlesztésében (egy 2007-es jelentés szerint e területen 2001-es negyedik helyükről lecsúsztak a 15.-re) – az új elnök, Barack Obama technológiai programjában e lemaradás sürgős ledolgozása központi helyen szerepel.
A legtöbben Kínában interneteznek (180 millióan), a második helyen az Egyesült Államok áll (163 millió), a harmadik pedig Japán (60 millió). A leglátogatottabb oldal a Google-é (778 millió látogató), a második pozíciót a Microsoft honlaphálózata szerezte meg (647 millió), a harmadik mély válsága ellenére még mindig a Yahoo! (562 millió). A negyedik a Time Warner tulajdonában lévő amerikai AOL (273 millió), szorosan mögötte, alig 22 ezerrel kevesebb látogatóval a Wikipedia található. A nagy lapok közül a legdinamikusabb növekedést a Facebook produkálta, akik tavaly 127 százalékkal növelték látogatóik számát, mely decemberben 222 millió volt.
Az Egyesült Államok egyelőre fokozatosan veszít részesedéséből olvasható az itcafe.hu-n.VGO-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.