BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Reklámcéggel erősít a Puma

A német sportszergyártó Puma a reklám és rendezvényszervező piacon bővíti portfólióját: bejelentette, hogy megvásárolja a svéd Brandon Company reklámügynökséget. A cég 8 központjában összesen 115 főt foglalkoztat.

Az adás-vétel értékét a felek nem akarták nyilvánosságra hozni. A Puma mindössze annyit közölt, hogy a vételnek nem lesz jelentős hatása a vállalati eredményekre. A Puma és a göteborgi székhelyű Brandon együttműködése 2008 elejére nyúlik vissza, amikor a Volvo Ocean Race vitorlásverseny promotálásában végeztek közös munkát.

A Puma és a Bandon további sportágakra – mint a labdarúgás, a futás, a golf és különböző motorsportokra – is szeretné kiterjeszteni az együttműködést – nyilatkozta a Puma szóvivője.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.