A Gerry Weber részvényenként 50 centről 75 centre emelte az osztalékot. A gazdasági recesszió és az iparági előrejelzések ellenére a vállalat további, 12 százalékos forgalombővüléssel számol. Az adózott eredmény a következő üzleti évben a vállalat számításai szerint elérheti a 77 millió eurót is.
Gerhard Weber, a vállalat vezérigazgatója szerint a vállalat sikere a hatékony költségcsökkentésben keresendő: a termelést Kelet-Európából és Kínából még alacsonyabb munkaköltségű régiókba helyezték át, amely révén a forgalmazók nagyobb árrést tudnak kigazdálkodni, szívesen árusítva a Gerry Weber márkát.
A vállalat folyó üzleti évében és az azt követő három évben 100 új márkaüzlet megnyitását tervezi, s további 200 áruházban pedig értékesítési helyet bérelnek. A Weber 2011/2012-es üzleti évében szeretné meghaladni az egymilliárd eurós forgalmat. A hír hatására a vállalat részvényeinek árfolyama egy százalékkal 18,26 euróra emelkedett a frankfurti tőzsdén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.