BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tízből négy focidrukker nő - Tudják ezt a divatcégek?

A futballszurkolók jelentős része, 38 százaléka nő, azonban a létszámukban (világszinten 200 millióan vannak) rejlő piaci lehetőséget nem használják ki eléggé a futballklubok, illetve a divatcégek – áll a Sport+Markt tanácsadó jelentésében.

A potenciális vásárlókedvük a futballal kapcsolatos termékek iránt igen jelentős, ugyanis a női szurkolók átlagéletkora (37,1 év) piaci szempontból kedvező - írja a Sportbusiness.com.

A Sport+Markt vezérigazgatója szerint a női szurkolókban rejlő piaci potenciál nincs eléggé kiaknázva. Hartmut Zastrow szerint azt kellene kihasználni az érintett cégeknek, hogy a női drukkerek igen komolyan érdeklődnek a divat és az öltözködés iránt, erősebben mint a többi nő és a férfi szurkolók. Emiatt Zastrow azt várja, hogy a divat- és ékszerpiacon érdekelt márkák a futball felé fordulnak.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.