A potenciális vásárlókedvük a futballal kapcsolatos termékek iránt igen jelentős, ugyanis a női szurkolók átlagéletkora (37,1 év) piaci szempontból kedvező - írja a Sportbusiness.com.
A Sport+Markt vezérigazgatója szerint a női szurkolókban rejlő piaci potenciál nincs eléggé kiaknázva. Hartmut Zastrow szerint azt kellene kihasználni az érintett cégeknek, hogy a női drukkerek igen komolyan érdeklődnek a divat és az öltözködés iránt, erősebben mint a többi nő és a férfi szurkolók. Emiatt Zastrow azt várja, hogy a divat- és ékszerpiacon érdekelt márkák a futball felé fordulnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.