Nehéz és ingadozó piaci körülményekre számít idén a P&G elnök-vezérigazgatója A.G. Lafley. A vállalat kozmetikai termékei iránt várhatóan kisebb lesz az érdeklődés, hiszen az emberek spórolnak. Az erős dollár pedig árfolyamvezsteségeket okoz az Egyesült Államokon kívüli piacokon – fűzte hozzá.
A világ legnagyobb fogyasztói kozmetikai cikket gyártó vállalatának adózott eredménye 53 százalékkal 5 milliárd dollárra ugrott folyó üzleti évének második negyedében, amelyet elsősorban a Folgers kávéüzletágának sikere dagasztott.
A vállalat üzemi nyeresége egyben 94 cent volt részvényenként szemben az elemzők által várt 99 centtel. A P&G forgalma 3 százalékkal 20,37 milliárd dollárra csökkent.
A P&G 2009-re 4 százalékos forgalomcsökkenést és 2 és 5 százalék közötti organikus növekedést vár.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.