A lap keddi számában azt írják: a MÁV-nál úgy látják, hogy a kiszervezés esetén fegyelmezettebb, hatékonyabb lehet a munkavégzés, a szolgáltatások folyamatos javítása, jobban érvényesülhet a kárfelelősség.
A pályavasút leválasztása után tiszta képet kaphatnának a vasútüzem számára nem szükséges ingatlanokról és más javakról, amelyek a továbbiakban nem terhelik a vasúti vállalkozásokat.
A felesleges ingatlanok hasznosításából származó bevételek csökkenthetnék az állam terheit. A vasutas érdekvédelmi szervezetek azonban nem így látják a pályafenntartás, és az azt végző tizenhétezer vasutas kiszervezésének kérdését.
Simon Dezső, a Vasutasok Szakszervezetének elnöke számos fenntartását fogalmazta meg a lapnak nyilatkozva a tervvel kapcsolatban, többek között azt, hogy a magyar jog nem ismeri a vezetés által tervezett holding-formát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.