A Porsche Panamera szeptember 12-én mutatkozik be Németországban és a gyártó ígérete szerint a vezetési élmény, a komfort és a luxus tökéletes elegyét alkotja majd. Az alacsony futómű biztosítja a tipikus sportautó hatást, ugyanakkor az ülések tervezésekor a fő szempont az ergonómia volt.
A gyár hangsúlyozza, hogy mind a négy utas számára gondoskodnak a megfelelő kényelmi szintről, beleértve a "nagyvonalú" helykezelése a fej- és láb részeknél. Az S és 4S verziók esetében az elektronikus ülésvezérlés nyolc mozgatási formát tesz lehetővé. A Turbo változat mindezt meghosszabbítható ülőfelülettel, állítható gerinctámasszal és kormánnyal kombinálja.
A gyártó a sportosság mellett a modellek pakolhatóságát is hangsúlyozza: a cél, hogy négy bőrönd kényelmesen beférjen a csomagtartóba. Ennek megfelelően az S és 4S variációk esetében 445, a Turbónál 432 literes a csomagtér.
A minden utasnak járó légzsák és négy zónás klíma mellett a Panamera belső kialakítását a megrendelő tizenhárom stílusból választhatja ki, köztük több bőrfajtával kombinált huzatokkal és nemesfa burkolatokkal. A vállalat szerint ez a modell az első, amelyet a legmagasabb színvonalú, Burmester hangrendszerrel szerelnek. Az összesen 2 400 négyzetcentiméternyi membrán, a tizenhat csatornás erősítő és a 300 wattos mélynyomó gondoskodnak az élő koncerthez hasonló hangzásról.
A Panamera első kiadása kizárólag V8-as modellekből áll, hátsó- vagy összkerékhajtással. A belépő szintű S verziót 4,8 literes motor hajtja, amely 5,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, csúcssebessége 283 km/óra. A Turbó – nevének megfelelően – 4,8 litere biturbó motorral szerelt. Ez a modell már 4,2 másodperc alatt éri el a 100 km/órát és csúcssebessége 303 km/óra. Az árakat tekintve a belépő szint 98 ezer euró (29 millió forint), a 4S 102 ezer euró (30,2 millió forint), a Turbo pedig 135 ezer euró (40 millió forint).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.