Több esemény is zajlott az elmúlt héten a coaching témakörében. A Business Coach Szakmai Közösség (BCSZK) által a coach szó magyarosítására kiírt pályázat eredményhirdetésére például a Nemzetközi Coaching Hét alkalmából útjára indított első magyarországi Business Coach Klubban került sor. A fordítások elbírálását egy nyelvészekből, újságírókból és „üzleti edzőkből” álló mintegy 20 fős csapat végezte, a zsűri által legjobbnak ítélt fordítások a következők lettek: 1. edző/üzleti edző: Fülöp István, TRM Fordítóiroda; 2. kócs: Lőrincz Ildikó, Nalco, 3. elmeedző/elmedző: Gáspár Zoltán, Clarte Consulting.
A Nemzetközi Coachszövetség (ICF) a világ legnagyobb coachszervezete, s a magyarországi tagozata által szervezett Business Coach Klub egyedülálló szakmai kezdeményezés. A minden hónap első csütörtökjére szervezett program zártkörű. Az első esemény vendége Vásárhelyi Judit, a Magyar Telekom Nyrt. szenior HR-fejlesztési szakértője volt, aki arról beszélt, hogyan illeszthető be a coaching folyamata a vezetőfejlesztés eszköztárába egy nagyvállalatnál. Továbbá élénk vita alakult ki, vajon le-het-e mérni, és ha igen, miben egy üzleti edzés eredményességét, megtérülését. Egyik oldalon vannak egy edzésfolyamatnak nem forintosítható eredményei (boldog, kiegyensúlyozott emberek), másik oldalon viszont sok esetben konkrét megtérülés kalkulálható a folyamat lezártát követően (hatékonyabb munka, magasabb profit, csökkenő fluktuáció). A Magyar Telekom szakembere a BCSZK-val együttműködve állít össze egy ROI-tanulmányt az üzleti edzésfolyamatról.
A magyar klub legközelebb március 5-én ül össze stratégiai megbeszélésre – egy csésze tea mellett. VG
Az előadó, John Leary-Joyce, CEO, Academy of Executive Coaching, angol nyelvű szupervíziót is tartott. Részletesebb információ hasonló programokról: www.aoec.com
Az előadó, John Leary-Joyce, CEO, Academy of Executive Coaching, angol nyelvű szupervíziót is tartott. Részletesebb információ hasonló programokról: www.aoec.com -->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.